[Talk-cz] software pro navigaci (hlavně auto)

Vojta vts.vts na gmail.com
Středa Květen 13 12:57:58 UTC 2015

Já jezdím mimo ČR, kde nemám data, s Mapfactorem (po ČR s Waze). Má své
chybky, ale nic lepšího zdarma jsem nenašel. A podpora mě podpořila, i když
na webu píšou, že je jen pro platící zákazníky (i když šlo o bugy v
programu, tak možná udělali výjimku).
S BE-ON-ROAD jsem srovnával, ale kromě 3D domečků a trochu lepší grafiky
mapy mi přijde, že je BE-ON-ROAD ve všem stejná, nebo horší.
Nicméně srovnání jsem dělal v lednu 2014, třeba se to od té doby pohnulo.

Vojta