[Talk-cz] software pro navigaci (hlavně auto)

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Květen 14 09:50:29 UTC 2015

čest,

> Já bych doporučil OSMand v nightly verzi...je hodně upravená a řekl bych,
> že silně vylepšená...a co vím tak žádné trable se stabuilitou.

nějaká konkrétní?

mám osmand 2.0.3

designově to proti "jedničkové" řadě považuju za krok zpět (například zmizela
možnost ukončení ...)

ale to je ten menší problém; větší problém je, že začal často hlásit "nastala
chyba při vykreslování zadané oblasti"

pořád tomu utíká paměť - pokud nemám telefon někde stabilně ale mele se mi
tak, že se otáčí displej, tak nejdýl do čtvrt hodiny je to zralé na restart ;
jinak vydrží navigovat tak hodinu než začne mít skutečné problémy s
vykreslováním a spadne

ovšem zdaleka největší problém je navigace samotná - již jsem to popsal v
porovnání s tím mapfactorem: plánování a přeplánování je neskutečně pomalé,
výsledky nestojí za moc (na "nejrychlejší" mi vybírá strašlivé okliky, často i
nesmyslně, např. ve městě mě chce z hlavní poslat na souběžnou servisní cestu,
protože mu na ní asi chybí speed limit nebo co ...)

odehrálo se ve vývojové větvi, ze které předpokládám, že nightly jsou, něco
tak dramatického oproti "stable", že by výše uvedeným netrpěla?

K.