[Talk-cz] Prirodni pamatky - dvojznaceni - cesta+relace

Vladimír Slávik Slavik.Vladimir na seznam.cz
Pátek Květen 15 07:23:14 UTC 2015

Zdar,
jsem tu. Takhle to už bylo, opravoval jsem jenom tagy (čeština a mezery) a
místy zmatené geometrie. Když se podíváš do historie, bude tam myslím
společný autor těch prvků, který provedl import včetně této zajímavé
vlastnosti... Jestli se pamatuji správně, nikdo mi neodpověděl, tak jsem to
zachoval, ač logiku taky nechápu.
Vláďa

---------- Původní zpráva ----------
Od: TK <tomas.kasparek na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 15. 5. 2015 6:11:53
Předmět: [Talk-cz] Prirodni pamatky - dvojznaceni - cesta+relace

"Ahoj, v osmose na mne vyskocila chyba o dvoji znaceni. Jedna se napr. o

http://www.openstreetmap.org/relation/2331184

(pripadne sousedni podobny), kdy jsou tagy jak na ceste vymezujici
oblast, tak na relaci, jejimz jedinym clenem cesta je.

Podle historie s tim naposled neco delal
http://www.openstreetmap.org/user/Vladim%C3%ADr%20Sl%C3%A1vik, je tu a
muze se k tomu vyjadrit, pripadne jak to vidite, tohle asi smysl nema
ne?

Diky