[Talk-cz] Prirodni pamatky - dvojznaceni - cesta+relace

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Sobota Květen 16 10:44:05 UTC 2015

Ahoj,
je to tak, že import od Kozucha má (měl?) formát:

geometrie < relace území < relace všech území toho druhu < relace všech
druhů chráněné oblasti v čr

Kde to nebylo dobře (zanořené multipolygony apod.) tam jsem to (snad)
spravil. Tohle schéma by teď tedy mělo odpovídat všemu čeho jsem se
dotkl. Stahoval jsem to přes Overpass api, a udělal prostě průchod přes
tu "nejvrchnější" relaci na všechny její potomky do hloubky 4 nebo tak
nějak, a potom v JOSM nechal dostahovat chybějící části, dokud bylo co
stahovat. Z toho taky vyplývá, že jsem neměl většinou stažené "území"
jako obvykle a neviděl ty duplikáty :-( Mám dojem že jsem v pár
případech snad toto opravoval, ale nevím. Bylo by potřeba se prokopat
konkrétními změnami, viz

Pokud jde o duplikáty: Prozkoumal bych co má kvalitnější zdroj
(geometrie), a to zachoval a navázal to na tu existující strukturu, když
už existuje. Nicméně je to názor neodborníka, takže jen s váhou 1/N ;-)

S případným úklidem rád pomohu, pokud dostanu konkrétní úkoly...

Hezký víkend!
Vláďa