[Talk-cz] Mapování ilegálního sportoviště

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Květen 19 10:51:39 UTC 2015

Dne 19.5.2015 v 12:02 Petr Vozdecký napsal(a):
> 3) pokud mapovat, pak by bylo na místě zmapovat každou díru v plotě do
> placeného areálu včetně cesty, nebo cestu k místu, kde se dá plot přelézt...

Mno podobna situace byla donedavna na Vodovce v Brne, kde se do A-Sportu
chodilo bezne na obed dirou v plote. Byla tam vyslapana pesina.
Tak jsem ji samozrejme zmapoval. Nedavno nekdo tu diru zavaril, tak jsem
cestu z mapy smazal.
Ovsem je fakt ze tato cesta nikomu neskodila. Ani vlastnikovi, ani krajine.

Tim ze neco mapujeme, tim to take umoznujeme lepe najit a vyuzit. Coz mi
u BMX hriste v zone Prirodni pamatky zrovna neprijde spravne.
Takze ja osobne bych to v tomto konkretni pripade nemapoval, ale
nahlasil to bud primo starostovi (pokud o tom nevi) nebo pokud nejsem
mistni pres zmapujto.cz.

Mirek