[Talk-cz] Mapování ilegálního sportoviště

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Čtvrtek Květen 21 11:35:21 UTC 2015

> napadá mě k tomu příklad, třeba že teď probíhala nějaká údržba na Orlíku,
> kvůli které byl polovypuštěný, a díky tomu "vylezly" úseky Vltavy a Otavy,
> které jsou normálně zatopené, včetně příslušných jezů atp.
>
> kdo se tam, třeba na tu Otavu, v tuto dobu vypravil splouvat, zajisté ocenil,
> že kilometráž v úseku z Písku na Zvíkov uvádí čtyři jezy, byť s poznámkou, že
> bývají zatopené, tedy věděl do čeho jde, zatímco kdyby uvedeny nebyly, vždyť
> přeci pod normální hladinou Orlíku vidět nejsou, čekalo by ho asi poměrně
> nepříjemné překvapení ...

> [...]

Souhlas. Bylo by ale současně dobré u takových objektů trochu naznačit
jejich specifika (abandoned, flooded, etc.) - to by současně mohlo být
dobrou indikací pro aspoň trochu přemýšlející mappery, že nemazat.

Petr