[Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Květen 27 19:56:35 UTC 2015

Ahoj,
v LPIS se objevily nějaké novinky a chtěl jsem se poradit, jak to
nejlépe namapovat. A pokud máte i další, nenamapované kultury, tak je
přidejte. Martin mi poslal nějaké patche a koncem týdne bych chtěl vydat
aktualizovanou verzi Traceru.

Takže prozatím známé novinky:

*tráva na orné [1]*
 - tohle si představuji jako třeba jetel na poli - pořád to je pole, jen
se pěstuje tráva
 - navrhuji /landuse=farmland, crop=grass/

*úhor [2]* -
 - Dočasně neobdělávané pole
 - mapování /landuse=farmland/, ale ještě by to asi chtělo něco k tomu.*

jiná trvalá kultura [3]*
 - Nemám zdání, co by to mohlo být. Asi to bude něco mezi loukou a sadem.

[1] https://github.com/mkyral/josm-tracer/issues/11
[2] https://github.com/mkyral/josm-tracer/issues/14
[3] https://github.com/mkyral/josm-tracer/issues/16

Nápady, náměty, připomínky?