[Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Středa Květen 27 20:09:58 UTC 2015

Nazdar,
u úhoru by možná šlo "crop=none". Mimochodem, plánuje se nějak automaticky
pole aktualizovat? Při dočišťování importu jsem si totiž všiml, že spousta
LPIS polí zmapovaných před nějakou dobou už s podklady ani tracerem nesedí.

Michal

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 27. 5. 2015 21:59:28
Předmět: [Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

"
Ahoj,
v LPIS se objevily nějaké novinky a chtěl jsem se poradit, jak to nejlépe
namapovat. A pokud máte i další, nenamapované kultury, tak je přidejte.
Martin mi poslal nějaké patche a koncem týdne bych chtěl vydat
aktualizovanou verzi Traceru.

Takže prozatím známé novinky:

tráva na orné [1]
 - tohle si představuji jako třeba jetel na poli - pořád to je pole, jen se
pěstuje tráva
 - navrhuji landuse=farmland, crop=grass

úhor [2] -
 - Dočasně neobdělávané pole
 - mapování landuse=farmland, ale ještě by to asi chtělo něco k tomu.
""

jiná trvalá kultura [3]
 - Nemám zdání, co by to mohlo být. Asi to bude něco mezi loukou a sadem.

[1] https://github.com/mkyral/josm-tracer/issues/11
(https://github.com/mkyral/josm-tracer/issues/11)
[2] https://github.com/mkyral/josm-tracer/issues/14
(https://github.com/mkyral/josm-tracer/issues/14)