[Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Květen 28 12:00:17 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Švec - OSM <osm na maatts.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 28. 5. 2015 13:37:56
Předmět: Re: [Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

"Dne 28.5.2015 07:46, Marián Kyral napsal(a):

> [...]

Koukám do zdrojáků, "trávu na orné" už teď tagujeme jako
landuse=farmland, crop=grass. Ono v dlouhodobým horizontu tam
pravděpodobně častěji bude pole než louka :-)
"

Aha. To mi nějak uniklo. No alespoň můžu dané issue uzavřít :-D

"

> crop=none? crop=not_now?
>

> /crop=no/ vypadá docela slibně.

Souhlasím s landuse=farmland, crop=no.

Zůstává nám "jiná trvalá kultura", ale těch jsem viděl tak málo, že
jsem nevypozoroval co přesně to má být.
"

Silně uvažuji, že se na dané pole zajedu podívat. Nemám to až tak daleko.
Jen musím nastudovat, které přesně to je. Pak dám vědět, co tam vlastně
roste. Pokud to teda poznám :-D

Martin