[Talk-cz] Nove preklady wiki

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Pátek Květen 29 21:21:33 UTC 2015

Ahoj,

koukám do Osmose a co nevidím... Najednou se mu nelíbí moje noexit=no tagy. Po chvíli jsem našel, že v [1] byla hodnota noexit=no opravdu už dávno prohlášena za zastaralou, hmmm. Z diskuse na wiki není ten závěr tak jednoznačný, nicméně anglická verze [2] se o možnosti noexit=no taky nezmiňuje.

Tušíte někdo kudy se dostávají pravidla do Osmose? Pokud je všeobecná shoda že noexit=no je zastaralé, měla by se upravit i česká wiki. A já se naučím používat jen fixme=continue :-)

Martin

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Deprecated_features
[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:noexit