[Talk-cz] Nove preklady wiki

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Sobota Květen 30 12:30:02 UTC 2015

On 29.5.2015 23:56, Marián Kyral wrote:

> Commit na githubu:
> https://github.com/osm-fr/osmose-backend/commit/faf16aebcb2f26e34be04f891504ad1bce02ebb3
> A Trac je tady: http://trac.openstreetmap.fr/ticket/608 (bohužel většina
> je francouzky :-( )
>
> Marián

Dík za nasměrování. Chybu noexit=no Osmose tahá přímo z wiki Deprecated_features, viz např.
https://github.com/osm-fr/osmose-backend/commit/5acae8f715338f57277265a667da15d1d1c61207

V květnu proběhl úklid stránky Deprecated_features, noexit=no se tam dostal 18.5. prý ze seznamu abandoned a inactive tags:
http://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Template:Deprecated_features&diff=prev&oldid=1180184

Dále, nerealizovaný návrh pravidel v JOSM (a výživná diskuse na tagging listu :-)):
https://josm.openstreetmap.de/ticket/9895
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/tagging/2014-April/017247.html

Můj osobní závěr: noexit=no by se neměl používat, preferuje se fixme=continue. Tag noexit=yes na cestách je dlouhodobě sporný, líbí se mi současný výklad na české wiki. Doporučuji upravit wiki ve smyslu, že noexit=no je zastaralé a pro označení nedomapované cesty se má použít pouze fixme=continue na posledním známém uzlu.

Martin