[Talk-cz] CZ OSM Challenge

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Středa Listopad 4 09:57:30 UTC 2015

Ahoj !
Blíží se zima, čas strávený venku se neúprosně krátí a tak mě napadlo, že
by se dali uspořádat měsíční výzvy v mapování. A proč ? Soustředěná práce
je mnohem lepší než když mapujete to či pak ono. Jak by mapování mělo
probíhat ?
Na začátku měsíce se zvolí jedno téma, kterému se můžete věnovat celý
měsíc. Pro začátek proč třeba nemapovat přechody pro chodce ? Nemusíte
chodit moc ven, zvládnete to i z ortofota Bingu :)
Namátkou další. Doplňování tagů, například WIKI k význačným objektům.
Dohledávání otvíracích dob, URL ... určitě si vybavíte co všechno by šlo
dělat ze židle.
Do komentáře by se po editaci napsalo #CZCHALLENGE2015-11 a vyhodnotilo
třeba tímto nástrojem
http://resultmaps.neis-one.org/osm-changesets#2/33.9/1.4

Zaměřil bych to jako osvětovou činnost pro komunitu, kde by bylo popsáno
jak danou věc mapovat, návod psaný, nebo třeba screencast na Youtube.
Nejvhodnější mi přijde prostor na openstreetmap.cz kde by mohl projekt
sídlit například na challenge.openstreetmap.cz ( Michale ? Pavle ? ) a pak
to dostat ještě mezi normální lidi kteří nejsou v talk-cz tak aby se
zapojili.

Myslíte že to má potenciál zlákat pár lidí ? Uspořádat mapping party na
dané téma zjara nebo v létě by taky nebylo marné ( mám pocit že CZ zatím
žádnou mapping party neměla )

Jestli do Vánoc bude v Praze nějaké to OSMpivo můžeme to probrat, jestli
budu mít čas přijít. Takhle zatím zde ve virtuálnu :)

Pěkný den
--
S pozdravem
Petr Schönmann