[Talk-cz] Prapodivná trasa

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Listopad 9 11:02:05 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: jzvc <jzvc na tpfree.net>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 9. 11. 2015 11:49:24
Předmět: Re: [Talk-cz] Prapodivná trasa

"Dne 7.11.2015 v 22:38 Marián Kyral napsal(a):

> Právě proto jsem se ptal, jestli se hraniční přechod nějak značí. Je
> samozřejmé, že pro různé typy dopravy osob a zboží budou jiné podmínky.
> Na dálnici taky platí osobní auta jinak než nákladní.
> Jde právě o to, nějak routování napovědět. Ale to je asi lepší řešit
> jinde, tohle by bylo dobré nastavit celosvětově.
>
> Marián

Cus,

on fyzicky na danym miste zadnej prechod vetsinou neni. Pokud samo
pomineme hromady nepouzivanych budov, ktere se za jeste vetsi hromady
penez vybudovaly, aby se pak zavrely.

BTW: Routovani prece snadno muze zjistit, ze prekracujes statni hranici.
Prusecik dvou cest zas neni tak slozity spocitat.

A ad krava, pokud ji deklarujes jako sve domaci zvire ... ;D tak ti
staci ockovak + "pas".
"

Ne,

mně šlo o to, jak routeru sdělit, že na dané hranici není, za normálních
okolností, pasová kontrola a tudíž průjezd přes hranici nepředstavuje žádné
zdržení.

Ten problém je o tom, že router preferuje průjezd přes co nejméně hranic I
za cenu docela velké zajížďky. Zřejmě právě na přechodu státních hranic
počítá s časem navíc.

Marián

"