[Talk-cz] Prapodivná trasa

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Listopad 9 10:46:49 UTC 2015

Dne 7.11.2015 v 22:38 Marián Kyral napsal(a):

> Právě proto jsem se ptal, jestli se hraniční přechod nějak značí. Je
> samozřejmé, že pro různé typy dopravy osob a zboží budou jiné podmínky.
> Na dálnici taky platí osobní auta jinak než nákladní.
> Jde právě o to, nějak routování napovědět. Ale to je asi lepší řešit
> jinde, tohle by bylo dobré nastavit celosvětově.
>
> Marián

Cus,

on fyzicky na danym miste zadnej prechod vetsinou neni. Pokud samo
pomineme hromady nepouzivanych budov, ktere se za jeste vetsi hromady
penez vybudovaly, aby se pak zavrely.

BTW: Routovani prece snadno muze zjistit, ze prekracujes statni hranici.
Prusecik dvou cest zas neni tak slozity spocitat.

A ad krava, pokud ji deklarujes jako sve domaci zvire ... ;D tak ti
staci ockovak + "pas".