[Talk-cz] Nové pojetí dálniční sítě

hiob hiob na quick.cz
Středa Listopad 11 09:55:31 UTC 2015

Sepsal jsem změny k 1.1.2016 (s pomocí mapman)
R1	->	D0	highway=motorway,key=D0
R3	->	D3	highway=motorway,key=D3
R4	->	D4	highway=motorway,key=D4
R6	->	D6	highway=motorway,key=D6	 mimo úsek Jenišov - Dvory
R6 	->	I/6	highway=trunk,key=6	              úsek Jenišov - Dvory
R7	->	D7	highway=motorway,key=D7	 mimo úsek Spořice - Nové Spořice
R7 	->	I/7	highway=trunk,key=7                  úsek Spořice - Nové Spořice
R10	->	D10	highway=motorway,key=D10
R11	->	D11	highway=motorway,key=D11
R35	->	D35	highway=motorway,key=D35     úsek HK-Lipník nad Bečvou
R35	->	I/35	highway=trunk,key=35                úsek Liberec-HK
R46	->	D46	highway=motorway,key=D46
R48	->	D48	highway=motorway,key=D48
R49	->	D49	highway=motorway,key=D49
R52	->	D52	highway=motorway,key=D52
R55	->	D55	highway=motorway,key=D55
R63	->	I/63	highway=trunk,key=63

Lze některé změny realizovat automatizovaně nebo se musí označit správné ways a změnit atributy ručně (i hromadně)?
Vzhledem k rozsahu změn a již realizování nového značení fyzicky na silnicích (D0 na Pražském okruhu, D46), lze změny realizovt např. již od 1.12.2015 nebo to chcete měnit až po 1.1.2016?

jako R se nebude oficiálně (evidenčně) označovat nic, značka R na I/xx bude umožnovat 110km/h (lokálně 130km/h) s omezením přístupu
(nové značky viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Dopravn%C3%AD_zna%C4%8Den%C3%AD_v_%C4%8Cesku#N.C3.A1vrh_zm.C4.9Bn_k_1._1._2016)
Tam kde budou nakonec R, budeme dávat highway=trunk,motorroad=yes,key=35 ... ?
V plánu je "R se používat nebude. Silnice pro motorová vozidla budou nicméně evidenčně odlišené, podle posledních info se snad i na geoportálu ŘSD SMV zobrazí trochu jinou barvou"

hiob