[Talk-cz] Nové pojetí dálniční sítě

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Listopad 11 12:13:45 UTC 2015

navrhuji, aby nekdo (treba ty, zalezi na dohode) po pripadne diskusi zde
prevzal spravu ukolu, ktery bude vypadat nasledovne:

1) vytvori se seznam zmen, prodiskutuje, odsouhlasi se reseni resp. vysledna
podoba (v podstate zahajeno)

2) vyuzije se situace a udela se kompletni revize vsech udaju (tedy aby
vsechny relace byly kompletni a spravne (konzistentne) znacene apod. a to na
vsech prvcich, ktere se k tematu vztahuji (tedy vsechny prvky na danych
"dalnicich".

3) vsechny prvky nebo relace, kterych se bude tykat zmena se nyni oznaci
fixme=od 1.1.2016 dojde ke zmene na..., viz tag note
note=zmenu tagu name v souvislosti se zmenami nazvu k 1.1.2016 provede
hromadne pro celou CR uzivatel XY - nemente!

4) k 1.1.2019 to skutecne udelat

vop

---------- Původní zpráva ----------
Od: hiob <hiob na quick.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 11. 11. 2015 10:57:11
Předmět: Re: [Talk-cz] Nové pojetí dálniční sítě

"> -----Original Message-----
> From: kavol at seznam.cz [mailto:kavol at seznam.cz]
> zdar,

> dík za echo

Sepsal jsem změny k 1.1.2016 (s pomocí mapman)
R1 -> D0 highway=motorway,key=D0
R3 -> D3 highway=motorway,key=D3
R4 -> D4 highway=motorway,key=D4
R6 -> D6 highway=motorway,key=D6 mimo úsek Jenišov - Dvory
R6 -> I/6 highway=trunk,key=6 úsek Jenišov - Dvory
R7 -> D7 highway=motorway,key=D7 mimo úsek Spořice - Nové Spořice
R7 -> I/7 highway=trunk,key=7 úsek Spořice - Nové Spořice
R10 -> D10 highway=motorway,key=D10
R11 -> D11 highway=motorway,key=D11
R35 -> D35 highway=motorway,key=D35 úsek HK-Lipník nad Bečvou
R35 -> I/35 highway=trunk,key=35 úsek Liberec-HK
R46 -> D46 highway=motorway,key=D46
R48 -> D48 highway=motorway,key=D48
R49 -> D49 highway=motorway,key=D49
R52 -> D52 highway=motorway,key=D52
R55 -> D55 highway=motorway,key=D55
R63 -> I/63 highway=trunk,key=63

Lze některé změny realizovat automatizovaně nebo se musí označit správné
ways a změnit atributy ručně (i hromadně)?
Vzhledem k rozsahu změn a již realizování nového značení fyzicky na
silnicích (D0 na Pražském okruhu, D46), lze změny realizovt např. již od
1.12.2015 nebo to chcete měnit až po 1.1.2016?

jako R se nebude oficiálně (evidenčně) označovat nic, značka R na I/xx bude
umožnovat 110km/h (lokálně 130km/h) s omezením přístupu
(nové značky viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Dopravn%C3%AD_zna%C4%8Den%C3%
AD_v_%C4%8Cesku#N.C3.A1vrh_zm.C4.9Bn_k_1._1._2016)
Tam kde budou nakonec R, budeme dávat highway=trunk,motorroad=yes,key=35 ...
?
V plánu je "R se používat nebude. Silnice pro motorová vozidla budou nicméně
evidenčně odlišené, podle posledních info se snad i na geoportálu ŘSD SMV
zobrazí trochu jinou barvou"

hiob