[Talk-cz] Používání tagu crossing u míst bez vyznačení přechodu

Pavel Cvrček jasnapaka na jasnapaka.com
Středa Listopad 11 10:57:07 UTC 2015

Ahoj,

mam dotaz k užití tagu crossing
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:crossing> pro situaci, kdy
přechod není vyznačen (žádná světelná signalizace či zebra). Konkrétně mam
v editoru následující situaci (+ snímek z Google Street View abyste měli
představu):

http://jasnapaka.com/temp/crossing-unmarked.png
http://jasnapaka.com/temp/crossing-unmarked-gm.jpg

Otázka zní: propojit v tomto případě chodníky přechody (crossing=unmarked)
nebo ne? Já se přikláním k tomu, že ano, protože konce chodníků naznačují,
že to tak má být. Je nějak stanovena hranice, co je bráno jako neoznačený
přechod? Díky.

Btw. zaregistroval jsem v datech vyznačení přechodu jako "crossing=zebra".
Pominu-li absenci "highway=crossing", je "zebra" povolená hodnota či je to
něčí omyl? Je toho po Plzni docela dost, tak bych se kdyžtak podíval, kdo
to tam dává a upozornil ho na omyl.

Díky

Pavel