[Talk-cz] Nové pojetí dálniční sítě

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 12 09:50:37 UTC 2015

ano spravne - pripis si do workflow stare ref do old_ref

---------- Původní zpráva ----------

Od: Marián Kyral

Datum: 12. 11. 2015 v 10:02:25

Předmět: Re: [Talk-cz] Nové pojetí dálniční sítě

Tak sice to má platit od 1.1., ale přeznačování začne už v prosinci a bude
pokračovat i během ledna.

http://ekonomika.idnes.cz/v-prosinci-zacne-velke-preznaceni-silnic-fpp-/eko-
doprava.aspx?c=A151111_150553_eko-doprava_fih

Teď nevím, jestli to tu už náhodou nepadlo, ale staré ref bych přesunul do
old_ref.

Marián