[Talk-cz] tipy na malování budov na poloha.net

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Říjen 5 08:04:25 UTC 2015

Zdravím,

Geofabrik dnes zpracovala data pro CZ v 7:05, takže před sedmou určitě nemohly
být tipy na budovy zpracované :-). Stav dat je na hlavní stránce - tipy na
budovy = Budovy-TODO. Teď už jsou, jen ubylo, co jste zmapovali. ČÚZK přes
víkend také nic nedodává.

Popsaná chyba by se dít neměla - v kolik to bylo hodin a IP? (dále když tak
přímým mailem, zbytečné psát do konference).

--
Petr