[Talk-cz] tipy na malování budov na poloha.net

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Říjen 5 13:46:23 UTC 2015

Dne 5.10.2015 v 10:04 Petr Vejsada napsal(a):
> Zdravím,
>
> Geofabrik dnes zpracovala data pro CZ v 7:05, takže před sedmou určitě nemohly
> být tipy na budovy zpracované :-). Stav dat je na hlavní stránce - tipy na
> budovy = Budovy-TODO. Teď už jsou, jen ubylo, co jste zmapovali. ČÚZK přes
> víkend také nic nedodává.
>
> Popsaná chyba by se dít neměla - v kolik to bylo hodin a IP? (dále když tak
> přímým mailem, zbytečné psát do konference).

Cus,

spis se az nechce verit, ze by v cely CR chybely budovy jen u 2 obci

Okres 	KÚ 	Celkem budov 	Zmapováno 	Chybí
Třebíč 	Brtnický Číchov 	106 	1 	105
Chrudim 	Vížky 		79 	0 	79

Tohle je kompletni obsah http://poloha.net/tipy-na-mapovani-budov