[Talk-cz] tipy na malování budov na poloha.net

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Říjen 5 14:44:52 UTC 2015

Ahoj,

nn, to neni tak, ze by chybely budovy jen u 2 KU. Kompletni seznam je na
http://ruian.poloha.net/budovy/ . Ty tipy jsou opravdu jen tipy - tedy
mista, kde by to mapovani melo jit snadno. Podminky jsou, ze musi byt
digitalni mapa, zmapovano je mene nez 15% a chybi 10 a vice.

Ty podminky jsou proto, protoze kdyz je "zmapovano" treba 30%, tak to v praxi
znamena, ze je zmapovano 95%, ale 70% je posunuto. No a co s temi posunutymi?
Premapovat? A co na vychode, kde diky nedokonale transformaci z Krovakovych
souradnic na Google a WGS84 je ten RUIAN vlastne o par desitek cm spatne?

Proste - ty tipy tam jsou proto, aby nekdo zmapoval nove digitalizovana KU,
kde ty budovy opravdu skoro uplne chybi.

Ted koukam na KU Frymburk (635260), kde je zmapovano 63% a kde opravdu zcela
chybi spousta chaticek.

--
Petr