[Talk-cz] OSM - posunuta silnice a okoli u Stechovic

Janda Martin jandam na crcdata.cz
Středa Říjen 7 08:43:12 UTC 2015

Dobry den,

  narazil jsem na problem u silnice c. 102 vedouci ze Stechovic (u Prahy) smerem na jih.
Silnice c. 102 (way ID: 112473304, 33458166, 115600709) a okoli je posunute. Overil jsem ze budovy z RUIAN (jeste nejsou pretrasovane maji spravne lokace). Chyba vznikla asi mapovanim z podkladu od MS (chyba je u nich). Cast Stechovic pod kopcem + krizovatka na kopci jiz posunute nejsou.
Prosim je zde nejaky odbornik a ochotny clovek tuto chybu opravit a prekontrolovat i okoli. Do mailu mohu poslat obrazek jak vypada situace.

  Nahodne jsem vybral par mist po republice a na podobny problem jsem nevidel.

Dekuji
  Martin