[Talk-cz] Český CUZK:KM

tohle.je.muj.email na seznam.cz tohle.je.muj.email na seznam.cz
Neděle Říjen 11 11:37:55 UTC 2015

Už přes měsíc se mi u tohoto podkladu omezila možnost přiblížení. Myslel jsem, že se to spraví po vydání nové verze JOSM, ale dělá to pořád. Dříve jsem si mohl tuto vrstvu přiblížit až na nějakých 0,2m, nyní už se od nějakých 8m nepřekresluje. Vznikají potom dost tlusté čáry, podle kterých se vážně nedá přesně dělat. V nastavení jsem nic neměnil. Dokonce jsem zkoušel JOSM kompletně z disku odinstalovat a smazat. Po nové instalaci problém přetrvává. Nevíte co s tím? Dělá mi to i u vrstev "Český RÚIAN parcely" a "Český RÚIAN budovy"