[Talk-cz] Mapování tras KČT na taskmanu

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Pondělí Říjen 19 14:14:49 UTC 2015

> Pridal jsem to tam a upravil jsem odkaz na taskmanovi.

Ještě jedna připomínka: možná by bylo dobré přesně specifikovat, co
vlastně v taskmanovi kontrolujeme. Jsou to jen pěší turistické trasy
KČT, nebo jsou to i jiné trasy KČT (lyžařské, cyklistické, koňařské)?
A k čemu všemu se váží ty rozcestníky? A jak s naučnými stezkami?
Protože jsou naučné stezky provozované různými subjekty a občas
nemusí být snadné rozlišit, jestli nějak souvisí s KČT nebo ne.

Sám pro sebe to zatím interpretuji jako pěší turistické trasy a tím
jsem také některé čtverce uzavíral jako hotové. Ale pak jsem si uvědomil,
že ta specifikace předmětu zájmu není dostatečná a lidé to mohou
dělat s různým cílem...

Díky,
Petr