[Talk-cz] Mapování tras KČT na taskmanu

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Říjen 19 15:33:14 UTC 2015

Dne 19.10.2015 v 16:14 Petr Holub napsal(a):

> Ještě jedna připomínka: možná by bylo dobré přesně specifikovat, co
> vlastně v taskmanovi kontrolujeme. Jsou to jen pěší turistické trasy
> KČT, nebo jsou to i jiné trasy KČT (lyžařské, cyklistické, koňařské)?
> A k čemu všemu se váží ty rozcestníky? A jak s naučnými stezkami?

V Instructions se pise (a psalo)

Co není cílem tohoto projektu:

    Není cílem zmapovat všechny cesty v dané oblasti. Soustředíme se jenom na turistické trasy.
->>    Cílem nejsou cyklostezky a lyžařské stezky (na to budou jiné projekty)

Naucne stezky ano. Je jich jenom par a prijde mi skoda to nedat dohromady.

Jine trasy nez KCT snad ani nemam ne? Krome tech naucnych stezek.

Jak to myslis s temi rozcestniky?

Mirek