[Talk-cz] Mapování tras KČT na taskmanu

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Pondělí Říjen 19 20:36:40 UTC 2015

> V Instructions se pise (a psalo)
>
> Co není cílem tohoto projektu:
>
>     Není cílem zmapovat všechny cesty v dané oblasti. Soustředíme se jenom na turistické
> trasy.
> ->>    Cílem nejsou cyklostezky a lyžařské stezky (na to budou jiné projekty)
>

> Naucne stezky ano. Je jich jenom par a prijde mi skoda to nedat dohromady.

Důvod té nejistoty je v tom, že i s kolem i lyžemi se používá také
slovo "turisticka" - cykloturistika a lyžařská turistika. Ergo
bych tam poprosil doplnit "turistické trasy pro pěší", což už by
mělo být zcela jednoznačné.

> Jak to myslis s temi rozcestniky?

KČT má i rozcestníky pro cyklotrasy a lyžařské trasy. Takže teď opět
mapujeme pouze rozcestníky související s turistickými trasami pro
pěší.

Díky,
Petr