[Talk-cz] dotaz k odbočce z turistické značky

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Říjen 20 16:36:53 UTC 2015

Ahoj,

jak jsem zmiňoval, je zde něčí aktivita (už je to dlouho a zapomněl jsem čí),
kdo narovnává trasy, aby byly lineární. Za tím účelem zde běží i apka,
pracovně nazvaná rozbité relace. Pokud se bude zařazovat odbočka do relace
hlavní cesty, bude hlavní cesta nelineární, "rozbitá" a práce dotyčného
dobrodince bude mařena.

--
Petr