[Talk-cz] dotaz k odbočce z turistické značky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Říjen 20 17:09:14 UTC 2015

V hromadné dopravě se na to používají "super" relace. Nedalo by se to použít
i tady?

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 20. 10. 2015 18:38:19
Předmět: Re: [Talk-cz] dotaz k odbočce z turistické značky

"Ahoj,

jak jsem zmiňoval, je zde něčí aktivita (už je to dlouho a zapomněl jsem
čí),
kdo narovnává trasy, aby byly lineární. Za tím účelem zde běží i apka,
pracovně nazvaná rozbité relace. Pokud se bude zařazovat odbočka do relace
hlavní cesty, bude hlavní cesta nelineární, "rozbitá" a práce dotyčného
dobrodince bude mařena.

--
Petr