[Talk-cz] Mapování tras KČT na taskmanu

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Říjen 21 07:56:38 UTC 2015

To je podle mne dost skoda - pak budeme delat dalsi projekt na
kontrolu vsech rozcestniku? Jsou soucasti znaceni tur. tras a je to
jedna z moznosti jak pak delat kontroly (diky fotkam apod.), takze za
mne by tam rozcestniky byt mely - konkretne ty "turisticke" - vsechny.
Pripadne alespon do komentare napsat ktere konretni chybeji, s tim se
pak da aspon nejak pracovat.