[Talk-cz] Mapování tras KČT na taskmanu

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Středa Říjen 21 08:14:54 UTC 2015

Podle mě tam ty rozcestníky patří. V turistické mapě se hodí je mít. Občas
se KČT rozhodne cestu přeznačit, takže vede po jiné trase, ale od
rozcestníku k rozcestníku. Jít slepě podle GPS nejde, takže podle reálného
rozcestníku a názvu v mapě poznám, kam to míří. Když v mapě rozcestník
nebude, tak půjdu slepě "po červené", protože danou lokalitu neznám třeba
na tolik, abych z textu na rozcestníku pochopil, kam přesně dojdu.

Jestli neexistuje fotka rozcestníku, jeho číslo a pod. tak to asi nevadí,
ale když není zadán, nebo chybí jeho jméno, tak je to docela škoda.
Obzvlášť, když je tu teď tak parádní projekt to konečně dát do kupy.

Mimochodem, jde nějak zapnout zobrazování názvů rozcestníků v mapě na
taskmanu? Jsou tam sice krásně obrovské, ale nepoznám, jestli mu nechybí
jméno.

Honza