[Talk-cz] Mapování tras KČT - uspěchané Done

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 22 01:08:48 UTC 2015

Ahoj

věnoval jsem čas namátkovému koukání na to, jak nám "jde práce od ruky" a
myslím, že je nejvyšší čas definovat, kdy je možné dát na čtverci Done.

Done mají čtverce, ve kterých jsou absolutně elementární chyby jako
guideposty nepřiřazené do žádné relace, guideposty bez názvů, #ref, #ele
apod. Domnívám se, že je potřeba říct, že nejde o soutěž kdo dá víc Done a
ani nepostačí "z domu hodit voko", že jsou trasy "tak nějak jak mají být".
Údajů, které v tomto mapovacím úkolu sledujeme, je daleko více. Jinak je to
bohužel práce tak trochu na nic...

Za mě navrhuji, aby Mirek Suchý definoval pravidla, kdy je možné dát Done a
bohužel to ale znamená, že se budou asi muset všechny Done otevřít a znovu
pouzavírat (tentokrát už s pravidly). Asi je to nutný krok evoluce, že bez
podobných (bolestných) zkušeností se kvalitní výsledek neobejde.

vop