[Talk-cz] Mapování tras KČT - uspěchané Done

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 22 04:25:57 UTC 2015

A ještě 2 poznámky:

> a snažil jsem se zanášet všechny rozcestníky i s #ref, #ele, etc., co
> se dalo vytěžit přímo z cedulek v terénu. Nedělal jsem ale odvozování
> ze sousedících rozcestníků. Nicméně i tak se mi občas podařilo nějaký

Bylo by dobré se ujistit, že máme jednotný postup, jak mapovat rozcestníky.
Jestli striktně to co je na cedulce na daném rozcestníku (tak jsem to
zatím dělal já), nebo "odvozovat". Pokud řekneme "odvozovat", tak co
všechno:
- jméno ze sousedního rozcestníku?
- výšku (z barometrického výškoměru, z GPS průměrováním)?
- či dokonce číslo rozcestníku "po staru", pokud máme číslo trasy a víme,
  z jakého konce se počítala vzdálenost (což je to číslo za lomítkem)?

> si je z KČT databáze mi nepřijde košer, vzhledem k tomu, jak si to KČT
> chrání - a to ani pro "ověřování". I když by to technicky
> z http://trasy.kct.cz šlo. Takže mapování rozcestníků bych viděl také

Navíc ani tato databáze není kompletní - vím o např. o odbočovacích
cedulkách, které v ní prokazatelně zanesené nejsou. Konkrétní příklad
je třeba tohle:
https://www.openstreetmap.org/node/2792049821
a rozhodně není jediný.

Pokud chceš/cheme mít konzistetní metodiku, tak se budeme muset shodnout,
do jaké hloubky půjdeme.

Petr