[Talk-cz] Tagování škol - více zařízení na jednom místě

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Středa Říjen 28 01:09:25 UTC 2015

V bodě jedna souhlasím s Mariánem. "Důležitější" objekt na budovu/pozemek a ostatní jako body. Asi nejrozumnější řešení.

Školní jídelny si nejspíše musíme nadefinovat sami. V západní Evropĕ se moc často nevyskytují. A když už, tak spíše jako bufety, FF nebo restaurace.

Tělocvičny jsem myslím značíval kombinací amenity=sports_centre, sport=multi a building=gym.

Michal