[Talk-cz] Tagování škol - více zařízení na jednom místě

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Říjen 27 22:54:08 UTC 2015

Dne 27.10.2015 v 07:04 Mirek Dlask napsal(a):

> Přidám otázky.
> 1) Např. gymnázium a základní škola v jedné budově, v jednom areálu.
> Otagovat areál jako amenity=school
> budovu building=school
> bod pro ZŠ (amenity=school)
> bod pro gympl (amenity=college)
> ?

Já většinou narážím na kombinaci Základní škola / Mateřská škola. Tam
pak musím vždy jedno zařízení dát jako bod.
Teoreticky je ještě možnost použít amenity=school;kindergarden. Ale to
jsem nikde v praxi neviděl.

Podobně to je i hotelů, které mají restauraci, bar, bowling, bazén, saunu...
Navíc různé otevírací doby, web stránky, kontakty. Tam to asi jinak než
rozdělením udělat nejde. I když to pak třeba nevypadá nejlépe.

> 2) Máme nějakou možnost jak otagovat školní jídelnu? Ne každá škola
> jídelnu má.

To netuším. Ani wiki jídelnu neuvádí. Maximálně tak hřiště, parkoviště a
bazén.
Stejně tak by mně zajímalo, jak otagovat tělocvičnu.