[Talk-cz] rozcestníky na old.openstreetmap.cz

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Čtvrtek Říjen 29 07:04:11 UTC 2015

mazat se nic nebude, informace o validite je rozhodne dobrej napad
.
exif orientace na nahledu je prilis moc prace:), ff umi otocit fotku
ale jen kdyz ji zobrazuje celou, v html to neumi (jde to prez canvas,
takze mozna existuje naka knihovna, ale je to dost overkill)