[Talk-cz] rozcestníky na old.openstreetmap.cz

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Čtvrtek Říjen 29 07:33:35 UTC 2015

Dne 29. října 2015 8:04 Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz>
napsal(a):

> mazat se nic nebude, informace o validite je rozhodne dobrej napad
> .
> exif orientace na nahledu je prilis moc prace:), ff umi otocit fotku
> ale jen kdyz ji zobrazuje celou, v html to neumi (jde to prez canvas,
> takze mozna existuje naka knihovna, ale je to dost overkill)
>
> Aha, já myslel, že náhled se generuje na serveru a ona se posílá celá
fotka i do náhledových okýnek. Pak to určitě nemá smysl řešit. Budu tedy
prohánět fotky nějakým toolem, který je naobrací.

Honza