[Talk-cz] jaké mám psát ref k rozcestníku

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 29 12:35:22 UTC 2015

> Toto (napsat vsechny udaje) je v podstate asi spravny postup, ale musi si rict Michal, zda a
> jak to on potrebuje do databaze zadavat, aby v tom umel hledat... ALE HLAVNE TO MOZNA MUZE BYT

Moment: musíme si ujasnit, kam že se to má zadávat. Zdeněk Pražák
to ve své mailu neuvedl a tak jsem implicitně (a možná špatně) předpokládal,
že mluví o ref tagu do OSM. Tam je řetězení hodnot pomocí středníku
zažitou praxí (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Semi-colon_value_separator)
a tím pádem by se to mělo i používat (a Michal se s tím bude asi muset
naučit žít :-) ).

Pokud se jedná o Michalovu aplikaci, tak je samozřejmě to je primárně
na Michalovi.

Takže - jaká byla otázka?

Petr