[Talk-cz] jaké mám psát ref k rozcestníku

Zdeněk Pražák zprazak na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 29 14:05:17 UTC 2015

ano, ptal jsem se jaký ref mám dát při tagování v OSM.

Z dosavadního mi vyplynulo, že pokud na rozcestnících je uvedeno nové
číslováná AB123, tak otagovat tímto číslem,
pokud tam toto nové číslo není tak tagovat všechna čísla oddělená středníkem

Pražák