[Talk-cz] jaké mám psát ref k rozcestníku

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Pátek Říjen 30 00:16:06 UTC 2015

> ano, ptal jsem se jaký ref mám dát při tagování v OSM.
>

> Z dosavadního mi vyplynulo, že pokud na rozcestnících je uvedeno nové číslováná AB123, tak
> otagovat tímto číslem,
>
> pokud tam toto nové číslo není tak tagovat všechna čísla oddělená středníkem

Podle mne by se tam vždy měla uvést všechna čísla oddělená středníkem,
i když už daný rozcestník má přidělené číslo ve tvaru AB123. Už proto,
že z těch starších čísel se dají vytěžit čísla tras.

Co je podle mne ke zvážení, jestli když je ten rozcestník nahrazen novým
a zmizí z něho ta stará čísla, jestli je v refu nechat (právě pro to číslování
tras), nebo jestli smazat, aby to odpovídalo aktuálnímu stavu. Na to nemám
úplně vyhraněný názor.

Petr