[Talk-cz] Nove preklady wiki

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Sobota Říjen 31 09:04:44 UTC 2015

V německé části se podle mě píše toto:

highway=footway nebo highway=cycleway (...) k popisu vyjmutého nebo
speciálně značeného úseku, který je značený jako pěší nebo pro cyklisty
a spojuje dvě cesty. Tyto jsou (navzájem?) oddělené značené jako pěší
nebo pro cyklisty a nacházejí se na odlišných stranách křižovatky.

Je to napsané fakt příšerně a do češtiny se to dá přeložit pouze volně.

Snad to pomůže,
Michal