[Talk-cz] Kam dávat rozcestníky

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Září 2 10:01:03 UTC 2015

Ahoj!

> Tento problem nicmene vznika asi proto, ze si lide pletou rozcesti
> a rozcestnik. Rozcesti je v OSM dostatecne vyjadreno krizenim cest: tedy
> topologii toho, jak jsou body a cesty vytvoreny, otagovany a
> zacleneny do relaci. Proto krizici se cesty maji spolu sdilet bod
> v miste krizeni. To pomerne presne kopiruje strukturu realneho
> sveta.
>
> Rozcestnik pak je doplnkova informacni znacka - a alespon ja nevidim
> zadny rozumny duvod ho umistovat jinam, nez kde skutecne je - cili

No... Rozcestnik je znacka, ktera mi rika, jak se jmenuje _to
rozcesti_. A kdyz dam rozcestnik mimo, tak sice vim, jak se rozcesti
jmenuje, ale uz ne, ktere to je...

Ale jo, ten rozcestnik asi patri mimo, ale fakt bych si umel
predstavit obe oduvodneni. Pripadne relaci mezi rozcestnikem a
rozcestim.

									Pavel