[Talk-cz] nefunkční RUIAN

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Září 23 19:14:14 UTC 2015

Ahoj,

děkuju :-) mašinka už běží, mapserv.poloha.net (možná DNS ještě neprobublalo).
Teď upgradnu nástroje (postgis, geos atd.) nad Mapnikem váhám, ale asi taky,
pak začnu krmit DB a pak mi řeknou, že si mám objednat fyzický server ;-).

Až to bude hotové, tak změním aliasy ruian.poloha.net atd. Snad to nebude tak
dlouho, no, SSD se zdají zatím velmi svižné. TransIP má v podmínkách cosi o
přetěžování, hmm.