[Talk-cz] konference OpenAlt (7.-8.11.) - OSM & obce/instituce

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Sobota Září 26 08:41:10 UTC 2015

Zdravím

Transformací LinuxAlt na OpenAlt (=open source v obecném pojetí) se
snažíme dostat na akci nejen ajťáky (SW, HW), ale i širší veřejnost,
lidi z institucí, škol, obcí..
Nejen pro ně bych rád, aby zazněla přednáška s

  * ochutnávkou toho co pěkného lze s OSM dělat (např. 3D - o tom jsem
    slyšel, ale dosud neviděl :-(, vizualizace MHD
    <http://tracker.geops.ch/?z=16&s=1&x=830444.3142&y=6712996.3215&l=transport>,
    tisk informačních tabulí, humanitární tým, .. )
  * vysvětlením, proč se neorientovat na Googlu a jak to jde jinak
    (třeba na Hejbej Brnem <http://hejbejbrnem.cz/> mě ten G podklad
    fakt mrzí, Staré mapy <http://staremapy.georeferencer.cz/random> mi
    přijdou naopak super)
  * jak může být OSM užitečné pro obce/instituce a naopak jak ony mohou
    přispět k jejich rozvoji
  * možná, co jsou hlavní překážky/výzvy pro OSM, co by pomohlo

Pokud by se někdo našel, koukněte na web konfery
<http://www.openalt.cz/2015/cfp.php> (a termín uzávěrky ignorujte ;-))
Z vystoupení zveřejňujeme záznamy, tudíž odprezentované půjde využít pro
přesvědčování a další propagaci (moje oblíbené o tahání a využití dat z
brněnského MHD <http://www.openalt.cz/2014/events.html#67>)

A mimochodem - Miroslavovi Suchému dík za nabídku workshopu - "Jak
vytvářet mapu v OpenStreetMap". Pokud by se objevil i jiný zajímavý
nápad/téma, tak se mu asi moc bránit nebudeme. Rozhodně jej probereme

OSM zdar! ;?)