[Talk-cz] sloupové otočné hodiny & vlastnictví stromů

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Sobota Září 26 15:45:06 UTC 2015

Zdravím
Chci se zeptat, zda a případně jak se do OSM zanáší hodiny. Narazil jsem
na vlákno zabývající se nepřesným časem a v něm ve výpisu majetkového
odboru je seznam pouze těch, které stojí na pozemcích města, ale má jich
být víc a všechny v rukou SGR Jižní Morava v.o.s.
<http://www.podnikatel.cz/rejstrik/sgr-jizni-morava-v-o-s-47917911/> (na
jejich web jsem nenatrefil..)

Seznam pozemků SMB, na kterých jsou umístěné sloupové otočné hodiny:
- p.č. 359/36 ostatní plocha, zeleň
- p.č. 286/42 ostatní plocha, dráha
- p.č. 280/1 ostatní plocha, ostatní komunikace
- p.č. 270 ostatní plocha, ostatní komunikace
-p.č. 94 ostatní plocha, ostatní komunikace
-p.č. 7/1 ostatní plocha, zeleň
- p.č. 803/1 ostatní plocha, ostatní komunikace

vše v k.ú. Město Brno,
-p.č. 1390/1 ostatní plocha, zeleň
- p.č. 1681/1 ostatní plocha, zeleň
- p.č. 813/1 ostatní plocha, ostatní komunikace

vše v k.ú. Staré Brno,
- p.č. 79/19 ostatní plocha, ostatní komunikace v k.ú. Štýřice,
- p.č. 914/10 ostatní plocha, ostatní komunikace v k.ú. Trnitá,
- p.č. 974 ostatní plocha, ostatní komunikace v k.ú. Veveří,
- p.č. 757/2 ostatní plocha, ostatní komunikace v k.ú. Zábrdovice

A v té souvislosti mě napadá, jak u stromů značit vlastnictví (koukal
jsem na nedávno probírané https://na-ovoce.cz, ale tam řeší jen druh a
ještě mimo OSM). Vím, že bývá problém vlastníka dohledat. V nás typicky
Veřejná zeleň města Brna, nebo místní část a třetí si nevybavuji. Možná
statutární město. Rozhodně rádi posílají k tomu "druhému".. :-D  Tohle
by bylo fajn zatrhnout ;-)  (narazil jsem na to při aférce se záměrnou
likvidací stromů, ale nakonec byl na vině "jen" parazit)