[Talk-cz] konference OpenAlt (7.-8.11.) - OSM & obce/instituce

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Září 29 13:27:29 UTC 2015

Dne 29.9.2015 v 09:33 Martin Tesar napsal(a):
> Všechna témata co popisujete jsou mi relativně blízká, ať už z pohledu
> MTB map nebo CleverAnalytics. Něco málo bych asi zvládl říct o OSM
> obecně, o tvorbě map, tisku, routingu a pak i o tom jak různá Opendata
> kombinujeme a používáme v CleverAnalytics. O Leafletu bych byl asi
> schopný říct víc, teoreticky i workshop, pokud by byl zájem.

To zni moc dobre.

> Co udělat během října zase nějaký brněnský OSM "Stammtisch" a zajít to
> probrat?

Myslim ze kluci z OpenAltu by to chteli vedet co nejdrive. Takze pokud
chces, tak to posli a na srazu ti muzeme pomoci upresnit obsah.

Mirek

--
                                        ,,,
                                       (o o)