[Talk-cz] Podivny rozcestnik

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Duben 4 04:58:24 UTC 2016

Dne 3. dubna 2016 19:07 Miroslav Suchý <miroslav na suchy.cz> napsal(a):
> Dneska jsem odlovil podivny rozcestnik.
>   http://map.openstreetmap.cz/img/guidepost/20160402_111445_HDR-1.jpg
> By me zajimalo co mam napsat do ref= ?

ref=SY009;SY033

to ze to maji nejednoznacne u KCT nemeni nic na tom jak to znacit.

> Zda se SY009 je rozcestnik co je o 300m dal a SY033 vznikl nedavno a
> nektere cedulky presunuli ze SY009.
>   http://map.openstreetmap.cz/img/guidepost/20160402_112032-1.jpg
> Navic druha cast toho rozcestniku SY033
>   http://map.openstreetmap.cz/img/guidepost/20160402_111427-1.jpg
> (na ceduli uvedeno stare SY009)
> Obe ty smerovky jsou sice vedene jako jeden, ale kazda je na jine strane
> silnice a je mezi nimi tak 15 metru.

osobne bych vybral jeden z tech dvou a zaznacil jen ten. Nema smysl
mit v mape milion ikon rozcestniku pokud to nema nejaky specialni
efekt. Kdyz je velky rozcestnik a ma vice sloupku, taky neznacime dva,
metr od sebe.

> Takze krome toho ref= by mne zajimalo jestli je mam zakreslit jako jeden
> rozcestnik (kde?) nebo jako dva rozcestniky.

Bye a znaceni tur. tras zdar :-)