[Talk-cz] Podivny rozcestnik

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pondělí Duben 4 12:44:45 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 4. 4. 2016 7:29:38
Předmět: Re: [Talk-cz] Podivny rozcestnik

"Dne 3. dubna 2016 19:07 Miroslav Suchý <miroslav na suchy.cz> napsal(a):
> Dneska jsem odlovil podivny rozcestnik.
> http://map.openstreetmap.cz/img/guidepost/20160402_111445_HDR-1.jpg
> By me zajimalo co mam napsat do ref= ?

ref=SY009;SY033

to ze to maji nejednoznacne u KCT nemeni nic na tom jak to znacit."
takto ortodoxne bych to vzdy ale nebral - predstav si, ze tento zmateny stav
muze byt docasny napr. tim, ze se ceka (z nbejakeho duvodu) na novou ceduli.
Z uvedeneho to ja chapu tak, ze tam musi byt dva rozcestniky, protoze nejde
o krizovatku, ale o kratky soubeh. Mozna, ze drive (v r. 2007) vnitrni
pravidla KCT kratky soubeh umoznovala chapat jako "krizovatku" a ten SY033
"Pod Rybenskymi pernickami" tam pribyl dodatecne az v roce 2010, kdy se
pravidla zmenila. Nebo proste a jednoduse nekdo znicil/ukradl smerovky na SY
033 a znackar to vyresil tak, ze si "docasne pujcil" cedule z SY009. Vsimni
si tech novych sroubu, to mohlo byt umistovano pred tydnem...

Me z toho vyplyva jednoznacne, ze jde o dva RUZNE rozcestniky se ZCELA
JEDNOZNACNYM RUZNYM REF. A soucasne je zcela zrejme, ktery rozcestnik je
ktery.

Pro klid duse neni IMHO zcela nemozny a predem odsouzeny k nezdaru dotaz na
znackare... viz jiz drive zodpovezene dotazy [1], moznost zadat novy dotaz
[2]

[1] http://www.turistickeznaceni.cz/vypis/vypis.php?kraj=3&barva=

[2] http://www.turistickeznaceni.cz/index.php?option=com_huruhelpdesk&view=
cpanel&Itemid=55

"

> Zda se SY009 je rozcestnik co je o 300m dal a SY033 vznikl nedavno a
> nektere cedulky presunuli ze SY009.
> http://map.openstreetmap.cz/img/guidepost/20160402_112032-1.jpg
> Navic druha cast toho rozcestniku SY033
> http://map.openstreetmap.cz/img/guidepost/20160402_111427-1.jpg
> (na ceduli uvedeno stare SY009)
> Obe ty smerovky jsou sice vedene jako jeden, ale kazda je na jine strane
> silnice a je mezi nimi tak 15 metru.

osobne bych vybral jeden z tech dvou a zaznacil jen ten. Nema smysl
mit v mape milion ikon rozcestniku pokud to nema nejaky specialni
efekt. Kdyz je velky rozcestnik a ma vice sloupku, taky neznacime dva,
metr od sebe.

> Takze krome toho ref= by mne zajimalo jestli je mam zakreslit jako jeden
> rozcestnik (kde?) nebo jako dva rozcestniky.

Bye a znaceni tur. tras zdar :-)