[Talk-cz] Pomocny rozcestnik

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Pondělí Duben 4 18:48:30 UTC 2016

Situaci u bakovského nádraží považuju za extrém - krátká vzdálenost +
směrovka odbočky mimo hlavní rozcestník. Nevím kolik podobných případů
máme. Nevím jestli je to dostatečný důvod pro zavedení "pomocné směrovky".
Většina neznačených odboček je dlouhá sto a více metrů.
Například: https://www.openstreetmap.org/relation/6086475 a rozcestník tady
patrně nikomu nevadí.
Tuto relaci uvádím umyslně. Protože je to typická odbočka končící
informační tabulkou (ne/rozcestníkem).
http://api.openstreetmap.cz/table/ref/MB035
Tady váhám, zda jde o rozcestník, nebo informační tabuli, nebo ještě něco
jiného - nového.

Mimochodem, tento úsek je hezkou ukázkou toho, proč neobkreslovat ze
seznamáckých map, ani z těch turistických.
https://mapy.cz/turisticka?x=14.9015113&y=50.4994127&z=16
vs
http://openstreetmap.cz/#map=17/50.49722/14.90410&layers=kKG

Mirek