[Talk-cz] Podivny rozcestnik

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pondělí Duben 4 20:32:52 UTC 2016

Aha,
tak asi nedorozumeni. Radeji zopakuji:
1) v pripade, ktery uvadi Mirek Suchy, jde jednoznacne o dva TIM - SY009
Pustá Rybná (rozcestí) a SY033 Pod Rybenskými Perničkami. V OSM je to
správně otagováno (alespoň se to správně renderuje na [1])
2) fyzické provedení TIM SY033 neodpovídá značkařské normě už tím, že jsou
tabulky jednoho TIM na více místech. Norma nepřipouští umístění tabulek
jednoho TIM na různé objekty vyjma případů, kdy jich je neúměrně mnoho nad
sebou (a i tak se musí umisťovat na jedno místo např. pomocí speciálního
nosiče apod.)
3) fyzické provedení na místě SY033 je divoce poskládáno z tabulek dvou
různých TIM (vše to napovídá, že se tam stalo něco zvláštního, např.
pokácení stromu s TIM SY003 apod. a stav je !dočasný!) a to by ROZHODNĚ
nemělo být důvodem k vědomému kombinování ref čísel v jejich fotografiích,
protože by mohlo dojít k následnému nesprávnému párování
4) kombinace dvou různých ref jsou teoreticky přípustné tam, kde dochází na
hranici značkařských okresů ke změně "spádovosti" TIM v čase, je tam např.
na tabulce z roku 2007 BMxxx a na tabulce z roku 2010 TSxxx. Ale i v tomto
případě bych preferoval zdravý rozum a uvedení novějšího údaje (v tomto
případě TSxxx)

Tedy za mě - fotografie tabulek, které náleží k TIM SY033 by měly být
tagovány jako ref=SY033 bez ohledu na to, že je tam tabulka s číslem SY009.

Pozn.: TIM = pojem KČT "Turistické informační místo" = rozcestník
[1] http://openstreetmap.cz/#map=17/49.71139/16.11836&layers=kKG