[Talk-cz] Spojeni dvou relaci

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Duben 5 10:42:02 UTC 2016

zdar,

> Mohl by nekdo prosim spojit
>   http://www.openstreetmap.org/relation/1425025
>   http://www.openstreetmap.org/relation/6106551
> Po nekolika kilometrech mapovani jsem zjistil ze na druhem konci te
> cesty uz ta relace exituje. A nevim jak se slucuji dve relace.

nevím, jestli v mezičase nevznikl nějaký nástroj, ale klasicky tak, že obsah
jedné zkopíruješ do druhé a nadbytečnou smažeš

viz např. https://osmand.cz/2013/07/vytvareni-tras-relaci-v-josm/#spojeni-dvou-relaci-do-jedne

akorát oproti tomuto návodu je praxe tuším spíše taková, že se zachovává ta
starší a maže novější (atributy není problém překopírovat též)

(jedním z důvodů může být to, že čím starší objekt, tím větší šance, že na něj
někdo někde bude odkazovat, například)

K.